onsdag den 4. februar 2009

Jackie Navarro galleri - inden hun fik endnu større bryster

Ingen vil sandsynligvis irettesætte mig, når jeg skriver at Jackie Navarro i forvejen er ret godt udrustet? Ikke destomindre har hun nu fået fået lavet sine fortrin DOBBELT så store! Hun er altså gået fra 300 miligram implantater, til 600 miligram. Det lyder rimelig sygt i mine ører og jeg har endnu ikke nogle billeder til at dokumentere forøgelsen, men selv siger hun:

Jeg var begyndt at få noget arvæv og besluttede at få nogle nye implantater. Samtidig havde jeg lyst til, at de skulle være lidt større. Jeg har fået dobbelt størrelse, men de ser faktisk ikke sådan ud. De er bare blevet meget mere fyldige i bredden - og ikke så meget fremad.

Efter sigende skulle skønheden vende hjem senere på måneden og mon så ikke der dukker nogle billeder op? :-)

Indtil da får du en masse billeder af hende inden brystforstørrelsen. Enjoy :-D

Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro
Jackie Navarro

Ingen kommentarer: